Subject: Rapla maakond Rapla vald Väljataguse küla, TR1099 elektrivõrgu projekt
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jan 2024 08:44:47 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/24/26239-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Sunday, January 28, 2024 9:10 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE:   (TEED-188165) Rapla maakond Rapla vald Väljataguse küla, 
TR1099 elektrivõrgu projekt

Ter

Saadan taotluse.

___________________

Lugupidamisega

Mikk Reiter

Draftit OÜ, projekteerija

Tel. 5348 2352

From: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 24. jaanuar 2024 08:51
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE:   (TEED-188165) Rapla maakond Rapla vald Väljataguse küla, 
TR1099 elektrivõrgu projekt

Tere

Lisan juurde, et palume asendiplaanil kajastada maanduse osa kohta ka rohkem 
infot (nt mida kuidas rajatakse ning mõõtmed, sügavus jne). Antud info 
kajastada ka seletuskirjas.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Laur Kõiv
Sent: Tuesday, January 23, 2024 5:50 PM
To: [email-masked]' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE:   (TEED-188165) Rapla maakond Rapla vald Väljataguse küla, 
TR1099 elektrivõrgu projekt

Tere

Oleme materjalid läbi vaadanud ning jõudnud seisukohale, et palume esitada 
ikkagi komplektne projektlahendus kooskõlastamiseks (seletuskiri, 
asendiplaan, taastamise osa, taotlus). Antud maakaabel, mastitugi ning 
maanduse osa jäävad maaüksusele, mille omanikuks saab tulevikus 
Transpordiamet, seega palume esitada lahendus kooskõlastamiseks.

Katastriüksus Rapla-Pärnu raudtee 520 (tunnus: 66801:001:1874) jääb 
krundijaotuskava järgi osaliselt Transpordiameti omandisse. Lisaks juhime 
tähelepanu, et projektlahendusega palume pöörduda tehnorajatise rajamiseks 
ja isikliku kasutusõiguse seadmiseks ka Maa-ameti poole.

Lisaks palume lähtuda riigitee nr 27 km 3,7-4,7 Juula viadukti projektist, 
millele on väljastatud ehitusluba 
(https://adr.rik.ee/transpordiamet/dokument/14804082).

Palume edastada komplektne projekt, kas minu e-mailile või 
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet <https://www.transpordiamet.ee/>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 19, 2024 10:34 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE:   (TEED-188165) Rapla maakond Rapla vald Väljataguse küla, 
TR1099 elektrivõrgu projekt

Tere

Joonis koos viadukti projektiga manuses.

___________________

Lugupidamisega

Mikk Reiter

Draftit OÜ, projekteerija

Tel. 5348 2352

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 19. jaanuar 2024 10:28
To: 'Laur Kõiv' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE:   (TEED-188165) Rapla maakond Rapla vald Väljataguse küla, 
TR1099 elektrivõrgu projekt

___________________

Lugupidamisega

Mikk Reiter

Draftit OÜ, projekteerija

Tel. 5348 2352

From: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 19. jaanuar 2024 10:20
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE:   (TEED-188165) Rapla maakond Rapla vald Väljataguse küla, 
TR1099 elektrivõrgu projekt

Tere

Tänan kirjutamast.

Oleme materjalidega tutvunud ning märgime, et antud lõigus külgneb 
Transpordiametil ka Juula viadukti projekt, millele on väljastatud ka 
ehitusluba (https://adr.rik.ee/transpordiamet/dokument/14804082).

Seega vajame veel aega, et maja sees kooskõlastuse osas tagasisidet saada.

Täna ma teile kahjuks kindlat vastust ei saa anda, aga vastame hiljemalt 
järgmise nädala jooksul.

Vajadusel võite helistada või kirjutada.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 19, 2024 12:10 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW:   (TEED-188165) Rapla maakond Rapla vald Väljataguse küla, 
TR1099 elektrivõrgu projekt

Tere

Kas saate siia vastuse anda, kas vajab täiendavat tegelemist ja 
kooskõlastamist või mitte?

Kui ei (kuna väljaspool teekaitsevööndit), siis võiksite teada anda, ma 
saaks projekti üle anda. Ehituse korraldamisega läheb ka aega ja asjaga on 
kiire.

Tere

Palun Transpordiametil üle vaadata projekti joonis ja anda mulle teada, kas 
on vajalik projekt kooskõlastada väljaspool kehtivat teekaitsevööndit?

Tee nr 27, km 4,16 (piirkond).

Projektis on ette nähtud 10 kV õhuliini asendamine 10 kV maakaabelliiniga 
territooriumi vabastamiseks Rail Baltic Estonia OÜ taotluse alusel.

Ette nähtud tööd (maakaabli rajamine ja õhuliini demonteerimine) toimuvad 
väljaspool teekaitsevööndit.

___________________

Lugupidamisega

Mikk Reiter

Draftit OÜ, projekteerija

Tel. 5348 2352

From: Transpordiameti Jira < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: reede, 29. detsember 2023 09:26
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject:   (TEED-188165) Rapla maakond Rapla vald Väljataguse küla, TR1099 
elektrivõrgu projekt

Tere,

Teie taotlus "Rapla maakond Rapla vald Väljataguse küla, TR1099 elektrivõrgu 
projekt" on töösse võetud ja sellega tegeleb Laur Kõiv.

Lisaküsimuste korral leiate tema kontaktid siit: 
<https://transpordiamet.ee/kontaktid> https://transpordiamet.ee/kontaktid

Lugupidamisega,
Transpordiamet